Wir verlangen, das Leben müsse einen Sinn haben - aber es hat nur ganz genau so viel Sinn, als wir selber ihm zu geben imstande sind. Hermann Hesse

Samstag, 18. August 2007

Ich gehe nach...

Cochabamba! (drittgrößte Stadt Boliviens)


Das sagt die bolivianische Botschaft:

Besonderes Kennzeichen Cochabambas ist dessen vielfältige Vegetation sowie das ausgezeichnete Klima. Die Küche Cochabambas zählt zu den anerkanntesten des Landes überhaupt. "La Cancha" ist der Name eines malerischen Marktes, auf dem der Besucher Handwerkserzeugnisse und Gegenstände aller Art findet.


Das sagt meine Organisation:

Its weather is mild and pleasant. It is considered the best in the whole country, with warm-sunny days and cool nights. The average temperature in winter is about 17°C. In summer the average temperature is 26°C.


Ich sage:

Das hört sich doch gut an ;) ! Da werde ich mich mal überraschen lassen..


Erste Eindrücke dank Google:
Plaza 14 de Septiembre
"das Herz der Stadt"












Das Marktviertel
"La Cancha"

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lieve Annabelle,

Dat ziet er heel goed uit.
Eventuele ontberingen zijn toch beter te verdragen in milde weersomstandigheden. Natuurlijk hoop ik niet dat je tegenslagen krijgt. Ik wens juist dat je een fantastiche tijd hebt waarin je naast je inspanningen ook optimaal kunt genieten.

Ik zal je berichten met veel belangstelling lezen.

Veel liefs.......Henriette

19 August, 2007 12:29

 
Anonymous Anonym said...

Hi Annabelle, Het ziet er erg indrukwekkend en uitnodigend uit. Ik hoop dat je een fantastische tijd hebt.iedere belevenis is een ervaring die niemand je af kan nemen, geniet er van.Wat het weer betreft,klinkt goed maar het zijn gemiddelden!! Het zal allemaal wel los lopen. goeie reis toegewenst en ik blijf je gebeurtenissen op de voet volgen. Liefs Connie

21 August, 2007 05:13

 
Anonymous Anonym said...

Hoi Annabelle,
Eindelijk de reis kan gaan beginnen. Hartstikke spannend hoor. Ik hoop dat je ervan gaat genieten en heel veel leuke ervaringen op gaat doen. Ik blijf je avonturen met veel belangstelling op je weblog volgen.
De Broekjes uit Best wensen jou een hele goede reis, een hele fijne tijd in Bolivia en hopen dat je een leuk gastvrij gastgezin treft, succes.
John

23 August, 2007 08:36

 

Kommentar veröffentlichen

<< Home